Lezajlott az online konferencia a tanulási eredmények gyakorlati alkalmazásáról a köznevelésben
2020. november 11-én az Oktatási Hivatalban működő EKKR Nemzeti Koordinációs Pont konferenciát szervezett a tanulási eredmények gyakorlati hasznáról. Az online esemény közel 100 résztvevővel zajlott.A rendezvény ahhoz kívánt segítséget adni, hogy a tanulásieredmény-alapú szemlélet – jogszabályokban és szabályozó dokumentumokban történő megjelenését követően – egyre nagyobb szerepet kapjon a pedagógiai gyakorlatban, tehát hogy az egyes tantárgyak, tanmenetek, foglalkozások tervezése, felépítése és a diákok értékelése a kimeneti eszközökre támaszkodjon.
Bővebb információ, részletes program itt található.
A konferencia előadásainak diasorai:
Andreas Rasch-Christensen
kutatási igazgató, VIA University College, Dánia
A tanulási eredmények alkalmazása a dán oktatási rendszerben
Mile Dželalija
EKKR tanácsadó testületi tag, egyetemi tanár, University of Split, Horvátország
A tanulási eredmények alkalmazása a horvát oktatási rendszerben
Ütőné dr. Visi Judit
projekt szakmai vezető, tantervi szakértő, Oktatási Hivatal
A tanulási eredmények a magyar oktatási rendszer szabályozási dokumentumaiban
Lőrincz Katalin és diákjai
Europeana Nagykövet, Szabó Lőrinc Kéttannyelvű Gimnázium angoltanára és 10.a osztályos diákok
Esetbemutatás 1: Aktív tanulás és kritikus gondolkodás: Home-a Topia projekt és eredményei
Magócs Éva
intézményvezető, Budapest II. kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium
Esetbemutatás 2: A tanulási eredmények alkalmazásának lehetőségei és előnyei a pedagógiai munkában