Lezajlott az online konferencia a tanulási eredmények gyakorlati alkalmazásáról a köznevelésben

2020. november 11-én az Oktatási Hivatalban működő EKKR Nemzeti Koordinációs Pont konferenciát szervezett a tanulási eredmények gyakorlati hasznáról. Az online esemény közel 100 résztvevővel zajlott.

A rendezvény ahhoz kívánt segítséget adni, hogy a tanulásieredmény-alapú szemlélet ­– jogszabályokban és szabályozó dokumentumokban történő megjelenését követően – egyre nagyobb szerepet kapjon a pedagógiai gyakorlatban, tehát hogy az egyes tantárgyak, tanmenetek, foglalkozások tervezése, felépítése és a diákok értékelése a kimeneti eszközökre támaszkodjon.

Bővebb információ, részletes program itt található.

 

A konferencia előadásainak diasorai:

Andreas Rasch-Christensen

kutatási igazgató, VIA University College, Dánia

A tanulási eredmények alkalmazása a dán oktatási rendszerben

 

Mile Dželalija

EKKR tanácsadó testületi tag, egyetemi tanár, University of Split, Horvátország

A tanulási eredmények alkalmazása a horvát oktatási rendszerben


Ütőné dr. Visi Judit

projekt szakmai vezető, tantervi szakértő, Oktatási Hivatal

A tanulási eredmények a magyar oktatási rendszer szabályozási dokumentumaiban

 

Lőrincz Katalin és diákjai

Europeana Nagykövet, Szabó Lőrinc Kéttannyelvű Gimnázium angoltanára és 10.a osztályos diákok

Esetbemutatás 1: Aktív tanulás és kritikus gondolkodás: Home-a Topia projekt és eredményei

 

Magócs Éva

intézményvezető, Budapest II. kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium

Esetbemutatás 2: A tanulási eredmények alkalmazásának lehetőségei és előnyei a pedagógiai munkában

Vissza