Képzés a tanulásieredmény-alapú értékelésről

Az Oktatási Hivatal pedagógus-továbbképzést szervez Tanulásieredmény-alapú tanulói és pedagógiai értékelés címmel (engedélyszám: 12-76/2019) a tanulásieredmény-alapú szemléletről.

A képzés célja, hogy elvégzését követően a pedagógusok a tanulási eredmény alapú szemlélettel végezzék szakmai feladataikat: ismerjék a tanulásieredmény-alapú tervezés lehetőségeit; a tanulásieredmény-alapú tananyagfeldolgozás és -tervezés algoritmusát; a mérés-értékelés és a tanulási eredmények kapcsolatát, így képesek legyenek a mindennapi munkájukban alkalmazni a megközelítést.

A képzésen elsajátítható szemlélet pozitív irányú változást, attitűdváltást eredményezhet a pedagógiai gyakorlatban, a tanulás-tanítás folyamatában, szervezésében és a pedagógiai értékelés módszerében egyaránt.

A képzést az Oktatási Hivatal két munkatársa: Ütőné dr. Visi Judit és Szutorcsik Erika tartja. A továbbképzés időtartama 30 óra, amelyből 10-10 óra kontaktalkalmak formájában valósul meg 2019. június 6-án és 2019. június 20-án. A két alkalom között távoktatásban 10 órás e-learning tananyag gazdagítja a résztvevők ismereteit.

Fő témakörök

  • A tanulási eredmény szerepe a tervezésben
  • A jó tanulásieredmény-alapú leírás
  • A tanulási eredmények az oktatást szabályozó dokumentumokban
  • Az Európai Képesítési Keretrendszer (EKKR)
  • A Magyar Képesítési Keretrendszer (MKKR) – különös tekintettel a köznevelésre
  • Validáció és közoktatás
  • Fejlesztő értékelés
  • Praktikum pedagógusoknak: a tanulásieredmény-alapú tervezés a gyakorlatban

A képzés elvégzése esetén az Oktatási Hivatal tanúsítványt állít ki a részvételről.

A képzés helyszíne: 1055 Budapest, Szalay u. 10-14.

Jelentkezni 2019. május 28-ig lehet ide kattintva.

További információért kattintson a tájékoztatóra.

A képzés az Európai Bizottság támogatásával valósul meg, és térítésmentesen vehető igénybe.

A projekt címe és száma: EUROPEAN QUALIFICATIONS FRAMEWORK NATIONAL COORDINATION POINT 2018-2020; VS/2018/0269

Vissza